بلاگ

یراق‌ آلات کابینت و ام‌ دی‌ اف

یراق‌آلات کابینت و ام‌دی‌اف

یراق‌آلات کابینت و ام‌دی‌اف از ضروری ترین وسایل برای ساخت و ساز کابینت های آشپزخانه و کمدها محسوب می شوند. ابزارسازان این ابزارآلات را برای نصب با کیفیت کابینت ها و کمدها، همچنین زیباسازی فضای خانه و محیط های اداری طراحی و تولید می کنند.

یراق آلات کابینت چیست؟

صنعتگران فلز را ذوب می کنند، آن را با استفاده از قالب شکل می دهند و سپس آبکاری برای فلز شکل گرفته انجام می دهند. آن ها ابزارهایی را که با این روش تولید می کنند با عنوان یراق به بازار ارائه می دهند. یراق‌آلات کابینت و ام‌دی‌اف نظیر لولا ساده، لولا آرامبند، ریل کابینت و موارد دیگر از همین نوع یراق‌آلات کابینت و ام‌دی‌اف فوق العاده کاربردی هستند.
یکی از مهم ترین قسمت های آشپزخانه را کابینت های آن تشکیل می دهند. اصلی ترین وظیفه ای که یراق آلات کابینت بر عهده دارند، استفاده برای اتصالات و مونتاژ کابینت های آشپزخانه است. اما این نوع ابزارها نمای کابینت ها و در نهایت آشپزخانه را نیز بی نهایت زیباتر می کنند.

یراق‌آلات کابینت و ام‌دی‌اف
یراق‌آلات کابینت و ام‌دی‌اف

انواع یراق کابینت

یراق‌آلات کابینت و ام‌دی‌اف مانند لولا، ریل ساچمه ای، ریل سه تیکه و محصولات دیگر را در انواع مختلف تولید می کنند. چرا که برای هر کدام از آن ها ویژگی های خاص و کاربردهایی منحصر به فرد در نظر گرفته اند. برخی از این نوع یراق آلات عبارت هستند از:

انواع لولاها مثل لولا ساده و لولا آرامبند
انواع دسته های کابینت
پیچ های مختلف مانند پیچ ام دی اف
انواع جک کابینت
انواع ریل ها نظیر ریل ساچمه ای و ریل سه تیکه
پایه کابینت

یراق آلات کابینت
یراق‌آلات کابینت و ام‌دی‌اف

یراق آلات ام دی اف چیست؟

یراق‌آلات کابینت و ام‌دی‌اف مانند انواع یراق آلات کابینت هستند و تفاوت آن ها تنها در میزان ظرافت این نوع ابزارآلات است. به این صورت که صنعتگران برای یراق آلات ام دی اف ظرافت بیش تری را لحاظ کرده اند. از میان این نوع ابزارآلات می توان به موارد زیر اشاره کرد:
 پیچ ام دی اف
لولا ام دی اف مانند لولا پاشنه ام دی اف
گونیا 90 درجه
پایه ام دی اف رگلاژی کنج
نعلبکی پایه ام دی اف
 جک ریل

یراق آلات کابینت

                                                                     کابینت و ام‌دی‌اف

بهترین قیمت یراق‌آلات کابینت و ام‌دی‌اف MDF

بهترین قیمت برای یراق‌آلات کابینت و ام‌دی‌اف را می توانید از فروشگاه های معتبر که سابقه فروش موفقی دارند، به دست بیاورید. این فروشگاه ها اجازه ورود واسطه ها را به فرایند خرید و فروش یراق آلات نمی دهند. آن ها با مانع شدن از دست به دست شدن محصولات لولا یراق بین واسطه گران، از بالا رفتن کاذب قیمت ها جلوگیری می کنند. بر همین اساس عموماً با تولید کننده ها و فروشندگان اصلی در تماس هستند.

خرید یراق‌آلات کابینت و ام‌دی‌اف

بهترین راه برای تهیه یراق‌آلات کابینت و ام‌دی‌اف این است که از عمده فروشی ها خرید کنید. با خرید از این مجموعه ها می توانید بهترین قیمت یراق را برای پروژه های کاری خود در اختیار داشته باشید. یکی دیگر از مواردی که هنگام خرید یراق ام دی اف باید مورد توجه قرار دهید، کیفیت و اصل بودن این نوع یراق آلات است. چرا که به عنوان مثال اگر لولا آرامبند انتخابی شما کیفیت لازم را نداشته باشد، نمی تواند وزن درب کابینت را تحمل کند. تغییر فرم دادن و احتمالاً شکستن این لولا اولین نتیجه این انتخاب غلط خواهد بود. در نهایت این خرید اشتباه به هم ریختگی آشپزخانه و بدنما شدن آن را به وجود می آورد.

یراق آلات کمد دیواری

کمد دیواری ها یکی از مهم ترین نظم دهنده ها در منزل و حتی محیط های کاری و اداری به شمار می آیند. تقریباً هیچ مکانی را نمی توان بدون داشتن حداقل یک عدد کمد دیواری تصور کرد. وجود یک کمد دیواری و زیبایی و کیفیت آن فوق العاده اهمیت دارد. به همان اندازه انواع یراق آلات که برای نصب و مونتاژ آن به کار می برید نیز مهم است. یراق آلات کمد دیواری نیز مانند یراق‌آلات کابینت و ام‌دی‌اف شامل انواع مختلف لولاها، پیچ ها و سایر موارد می شود. مکانیزهای درهای کشویی و نورپردازی های مختلف را نیز برای برخی از انواع کمدهای دیواری می توانید به کار ببرید.

مرکز فروش یراق آلات تهران میدان حسن آباد

مرکز فروش یراق آلات تهران میدان حسن آباد یکی از بهترین منابع برای تهیه کردن یراق‌آلات کابینِت و ام‌دی‌اف است. شما با مراجعه به این مرکز فروش می توانید انواع اقلام مورد نیاز خود را خریداری نمایید. از ویژگی های خوب این مرکز می توان به 2 مورد زیر اشاره کرد:
⦁ داشتن تنوع محصولات با کیفیت از برندهای مختلف
⦁ تکمیل بودن نوع محصولات مورد نیاز همه مشتریان

بهترین مارک یراق آلات کابینت ام دی اف

در زمان خرید یراق ام دی اف مناسب ترین گزینه این است که بهترین یراق آلات را بخرید. برای این که بهترین ها را در این زمینه پیدا کنید باید به دنبال انواعی که دارای شکل ظاهری زیبا و کیفیتی بالا هستند، باشید. از انواع برندهای سازنده پیچ ام دی اف، ریل کشو و دیگر محصولات که این خصوصیات را دارند می توان به موارد زیر اشاره کرد:
ملونی (Melloni): تولید شرکت ایرانی
بلوم (Blum): تولید شرکت بین‌المللی اتریشی
مپا (Mepa): تولید شرکت ترکیه ای
هافله (Hafele): تولید شرکت آلمانی

فروشگاه یراق‌آلات کابینت و ام‌دی‌اف ایزی یراق

برای این که بهترین قیمت یراق را برای تهیه یراق‌آلات کابینِت و ام‌دی‌اف داشته باشید، بهتر است فروشگاهی معتبر را انتخاب کنید. فروشگاه هایی نظیر ایزی یراق به دلیل داشتن تجربه و تخصص لازم قادر به تأمین بهترین یراق آلات با مناسب ترین قیمت هستند. دلیل داشتن این خصوصیت فوق العاده عالی سیاست های کاری مناسب این مجموعه است. سیاست های کاری نظیر:
حذف واسطه ها
با حذف واسطه ها از وارد شدن هزینه دلالی به قیمت نهایی محصول جلوگیری می کنند.
عمده فروشی
امکان خرید یراق کابینت اعم از خرید ریل ساچمه ای، خرید ریل کشو و سایر موارد را به صورت عمده فراهم کرده اند.
شناخت منابع تأمین انواع یراق آلات
با مطمئن ترین و بهترین تولید کنندگان و تأمین کنندگان انواع یراق آلات آشنا هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *