قوانین و دستورالعمل‌های بازگشت ۵ روزه کالا

“حس خوب خرید اینترنتی”، این جمله‌ایست که ایزی یراق آن‌را به عنوان شعار و سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده‌ و تمام تلاش خود را در راستای تحقق این عبارت برای شما مشتریان عزیز خواهد کرد. به همین منظور در سایت ایزی یراق امکانی، فراهم شده است تا پنج روز پس از خرید کالا، بتوانید در صورت هرگونه مغایرت و یا آسیب و مطابق دستورالعمل‌های زیر، آن‌را مرجوع نمایید

دستورالعمل‌های بازگشت کالا به ایزی یراق

۱. ایراد یا نقص فنی در کالای خریداری شده:

درصورتی که کالای خریداری شده توسط شما از سایت فروشگاهی ایزی یراق، دارای هرگونه نقص و یا ایراد فنی بود، می‌توانید آن محصول را تا ۵ روز پس از خرید به ایزی یراق برگردانده و وجه واریزی خود را دریافت نمایید.
لطفا بسته بندی و رسید خرید را همواره نگه دارید و در صورت لزوم به مرجوع کردن کالا، آن‌ها را نیز همراه خود کالا به ایزی یراق ارسال فرمایید. برای مرجوع کردن کالا، همراه داشتن فاکتور و کارتن محصول الزامی می‌باشد.
در صورتی که بسته بندی یا خود کالا دچار آسیب فیزیکی شده باشد، لطفا ابتدا عکس آن‌را از طریق واتس اپ به شماره ۰۹۱۲۹۵۴۱۲۶۰ ارسال نمایید. در صورت تایید کارشناسان ایزی یراق، می‌توانید کالا را به انبار ایزی یراق مرجوع کنید.
اگر محصول دارای نقص فنی و یا خرابی بود، بعد از هماهنگی با کارشناسان ایزی یراق، می‌توانید آن‌را به انبار ایزی یراق مرجوع نمایید. در صورت تایید وجود نقص در کالای مرجوع شده، کالای ارسالی مورد نظر با کالای سالم جایگزین شده و با هزینه ایزی یراق برای شما ارسال خواهد شد. در نظر داشته باشید که هزینه ارسال کالای مرجوعی به انبار ایزی یراق نیز به شما بازگردانده خواهد شد.
درصورتی‌که کالا در هنگام ارسال، با هرگونه مشکل جدی مانند شکستگی، ضربه دیدن و یا خیس شدن مواجه شده باشد، حتماً ظرف یک ساعت پس از تحویل گرفتن محصول، با تیم پشتیبانی ایزی یراق تماس حاصل فرمایید.
بسته‌بندی ایزی یراق ایمن و استاندارد است و ارسال محصول، از طریق شرکت‌های حمل و نقل معتبر انجام می‌شود. این شرکت‌ها برای ارسال کالا بارنامه صادر می‌کنند و این به معنی آن است که بروز هرگونه حادثه در هنگام حمل و نقل به عهده شرکت مربوطه است. با این وجود ایزی یراق خسارت وارده را شخصا پیگیری خواهد کرد.

در صورتی که آسیب در هنگام تحویل کالا قابل مشاهده باشد مشتری می‌تواند از گرفتن سفارش امتناع کرده تا جهت بررسی مجدد به ایزی یراق بازگردانده شود.

درصورتی‌که وجود نقص یا خرابی کالای مرجوع شده، توسط مشتری و در اثر استفاده نادرست (استفاده نادرست خریدار یعنی نقصی که در حین جابجایی، نصب و راه‌اندازی غلط، تنظیمات اشتباه، کاربرد غیر معمول و استفاده مغایر با توصیه‌های سازنده کالا به وجود آمده باشد و یا مورد تایید کارشناسان فنی ایزی یراق قرار نگیرد، ایزی یراق هیچ‌گونه تعهدی در قبال تعویض کالا و عودت وجه نخواهد داشت و هزینه‌های ارسال کالا (رفت و برگشت) به عهده مشتری خواهد بود.

۲. مغایرت کالای تحویلی با کالای سفارش داده شده:

درصورت مشاهده هرگونه مغایرت در مشخصات فنی کالای سفارش داده‌شده در ایزی یراق، با کالای دریافتی، می‌توانید اقدام به مرجوع کردن کالا نمایید.
لطفا قبل از مرجوع کردن کالا، حتما عکس آن‌را از طریق اپلیکیشن واتس اپ به شماره ۰۹۱۲۹۵۴۱۲۶۰ ارسال نمایید. (روی شماره کلیک کنید.)

اگر رنگ کالایی که سفارش داده‌اید، با رنگ کالای ارسال‌شده مغایرت داشته باشد، می‌توانید کالای مورد نظر را برای ایزی یراق مرجوع نمایید.

شماره تماس
02128425772